torsdag 12 mars 2009

6 kommentarer:

  1. I'd simply want to ask you for a favor that could easy prevent my life-threatening problem to become worse: Can you please post some of your texts in English? Ever since my BFF Kate Moss told me about your astonishing blog (she almost dumped me as her friend because I didn't visit it until a week ago) I've kept myself locked in because I was so depressed for not knowing what clothes to put on, because of the fact that I couldn't simply understand what you were saying. So I beg you, Ashittyfuck (cool nickname by the way! Totally fashion), please translate your blog!!!
    XOXOXOXOXO

    SvaraRadera
  2. RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV e gott

    SvaraRadera
  3. asså gud vad ja hatar folk som bara sabbar andras bloggar! shit e det svårt eller! sluta va så omogna okej???? men ja älskar din blogg! den e coolast.

    SvaraRadera
  4. asså jag har en fråga! jag har ju läst att man ska förstöra sina kläder nu, typ med rivjärn och så, för att få rätt "jag bryr mig inte så jag kan göra sönder de här leggingsen fast dom kostade 300 kr" stil. Asså, hur långt tycker du jag ska gå? Ska jag hacka av mig håret liksom, helt ärligt, för jag vill ju inte vara en wannabe! OM jag rivjärnar delar av min kropp, typ armar, så ser ju folk att jag är hardcore och vill vara min vän! Eller?

    GE MIG TIPS! <3<3<3<3<3<3
    love u bitch



    bro P1<3

    SvaraRadera
  5. SVAR till P1: En viktig sak inom mode är att inte ta saker för långt. Jag är inte så inne på att förstöra mina kläder, det funkar helt enkelt inte riktigt för mig. Men om du ska göra det så klipp lite hål i någon tröja och hyvla knäna på jeansen. Det räcker!

    SvaraRadera
  6. KAN JAG FÅ TILLBAKA MIN BLÅ TRÖJA NU!? Du berättar inte ens att den är min!
    O-bitch

    SvaraRadera