onsdag 29 april 2009

Hej alla som läser min blogg (alla antar jag)! Jag har inte bloggat på jättelänge som ni självklart vet. Har nämligen varit i en period där jag inte klätt mig speciellt fashion. Annars har mitt liv rullat på som vanligt. Gått ner åtta kg (som ni ser på bilden). Jag mår fantastiskt! Mitt kärleksliv är lite på botten nu, men jag hittar nog någon snart. Jag hoppas att ni alla mår lika fint som jag. Ska nog stanna hemma på valborg. Eller inte! Vi ses på alla heta klubbar girlz! Ha det fint, pussokjamiz!


Translasion for my english readers: Hello everyone who read my blog (everyone i guess)! I have not been very active in a while as you know. I have been in a period of my life full of partying and having fun. A star does not have time to teach as much as she would like. On top of that, as you know (if you're not retarded or have lived in a cage the past three weeks) I am in fact GOING OUT with a famous star. He is awesome and cool and totally on the it-list. Yeah kate, it is who you think! Of course I'm dating Denzel Washington! I just passed on from Pete, I know you got upset aboot that so I ended it like totally a WEEK after you told me to. Gr8 friend or what! And it sure is like I thought it would be!!! If you ever go black, you never go back And if you go back to white, you'll have to do it at night.

XOXO

Dagens outfit: Svarta stumpbyxor och en mönstrad klänning i svart och vitt.
Outfit of the day: Black, black and black all the way! Watch and learn you oldies, it is under this dress the pary is at!

4 kommentarer:

  1. gillar du ost

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja ta dig på en.... biljardturnering! Hur låter det?

    /Eugen

    SvaraRadera
  3. Wow! I REALLY love your face in this picture! I think that you would be great for a new campaign were doing now for cover girl. You've got the exact look I'm searching for! Please contact me asap.

    Lots of love /Miss Jay

    Click my name to see a hot pic of me!

    SvaraRadera
  4. HAHA Stina ditt ägg du är så Sjukt skön alltså. sitter och grinar av skratt med alla mina kompisar(Sitter själv) i min soffa=)

    //Quasii en store(Din systers ljusglimt i livet)

    SvaraRadera