fredag 16 oktober 2009

Hej igen sötnosar

Jag är tillbaka! Kanske för att stanna.
Som ni kanske hört så är jag varken vän med Kate eller Sienna längre.
Sommaren bjöd på oväntade konflikter och båda stred mot the BFF code på många punkter.
Jag vill inte gå in på detaljer och snacka skit för det är inte direkt min stil, men jag kan ju bara säga att Kate är ett falskt fittluder.

Som ni kanske vet gjorde Sienna det mest ofattbara man någonsin kunnat tänka sig. Hon stal min man, Denzel. Han var min lilla washingmachine i nästan två månader tills hon kom med sin feta röv och förstörde allt. Tydligen gillar ju svarta män feta kvinnor. Tur för henne. Inte ens flator vill ha henne längre.

Dagens outfit: Randig tröja i vitt och orange (back in the game sedan 2004) och blåa jeans.


Som ni kanske märker satsar jag lite hårdare på min modellkarriär nu efter sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar