måndag 2 februari 2009

Hej brudar!
I dag har jag varit i skolan och kollat på en astråkig film om andra världskrigets arkitektur. Snälla, vi har fattat grejen! Det var assynd om judarna förut men nu dödar dom ju massa palestinier för att hämnas. Det var ju faktiskt Tyskarna som behandlade dom fel och mitt namn ingår ju i Palestina så jag har en förkärlek till det landet hehe >lipgubbe<



Dagens outfit: Svarta strumpbyxor, svart kjol med hög midja (var bara det som var rent), vitt linne (lite urtvättat sådär, det ska ju vara slitet!) och den beiga systrarijeans-koftan som jag,moa,linnea och amanda delar på haha >gladgubbe<


4 kommentarer:

  1. Systrar i jeans är så cp bra, asså hon som är serena i gossip girl är så snygg att jag dör. Hon är liksom hela anledningen till att jag har bulimi! Hon är min THINSPIRATION!<3<3<3<3
    P1

    SvaraRadera
  2. asså brunt e inte inne.... fatta!
    du ser ut som en bajskorv

    SvaraRadera
  3. åh så himla snyggggggg

    SvaraRadera
  4. men UPPDATERA DÅ /P1

    SvaraRadera