onsdag 11 februari 2009


Hejsan hoppsan.
Dagen har varit ganska underhållande. Har varit i skolan, Norra real för er som inte vet. Några höll föredrag om finanskrisen på samhällskunskapen. Jag förstår inte riktigt hur det kan vara ett så stort problem. Jag har i alla fall inte märkt någon skillnad. Personligen shoppar jag precis lika mycket som alltid. Visserligen är den ju mycket värre i typ USA men dom har ju ingenting med oss att göra!




Dagens outfit: Svarta tights, lila/marinblå klänning och blå tjocktröja med stor urringning. Blått är verkligen inne just nu, och att ha kläder i samma färgfamilj kombinerat. Inspiration: Baby (dirty dancing is having a comeback!)





Veckans modeoffer
Namn: Hampus
Modeflopp: Randingt var typ inne 2004 vilket är typ ett dussin år sedan. Glasögon är inte heller inne längre, snälla liksom, synfel eller ej; vill man vara fin får man lida som ett djur!
Positiva aspekter: Tröjan är åtminstone randig i två färger som ligger nära varandra, precis som jag hade idag. Dessutom är din pose väldigt dansig av sig vilket får mig att tänka på dirty dancing.
Tips: Läs min blogg och ta till dig vad jag skriver, mode behöver inte alltid vara olika för tjejer och killar.

3 kommentarer:

  1. hahaha men guuuud vilken nolla den där hampus verkar vara! han borde ju skämmas, att han ens vågar lägga upp en bild på sig själv i de där kläderna.
    dirty dancing är en riktig toppenfilm! du är skitfin som baby<3

    SvaraRadera
  2. asså ursäkta mey men du suger verkligen på att upp datera.... kan man bli sämre lr?! du e verkligen sämzt! ja vill se dina kläder så ja vet va ja ska ha på mey imorgon... nu har ja inte gått till skolan på skit länge för att ja inte kunnat få nån inspiration alls!!!! d suger. hatar dej!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. assså din outfit här har jag nu i garderoben. du är så min idol! du borde ge ännu fler bra tipps som orangerödbrun a tröjor och blått . (jag ska även färga mina vita kläder blå nu för jag ser att du inte har så mycket av det )

    SvaraRadera