fredag 20 februari 2009

Jag förstår att ni alla vill att jag ska uppdatera mig men det är inte alltid så lätt.
Till exempel så har jag haft massor mer prov i veckan.
Jag fattar såklart att det kan vara svårt för er att klä er på morgonen när ni inte har någon inspiration från mig. Men vet ni vad, jag ska ranka några kändisar vars klädstil jag gillar så kan ni ta inspiration av dem när jag inte har bloggat på länge.

Victoria Beckham
Fergie
Owen Wilson (fast womanized)
Hanna Montana (INTE Miley)

1 kommentar:

  1. MHM sant! Victoria Beckham (eller BeckHOT som jag kallar henne) är ju klart min favorit! Asså hennes kropp är ju så sjukt snygg! Jag tränar som en galning för att få till den där perfekta "två äpplen fast limmade på Erik Lidbaums pekpinne" - looken!

    Jag skulle SÅ vilja ha en devil's threeway med Owen Wilson och någon annan heting (typs snygga Smiley's pappa?) men jag hoppas dom kommer ihåg Brocode nr34!

    Aja, tänkte bara skriva hur snygg och kul och bra du är! I en blind förhoppning om att du en dag kommer se mig och prata med mig!

    P1

    SvaraRadera